Godmorgon!

Nu har jag nyss vaknat, spelar ingen roll hur sent jag sitter och ugglar, jag vaknar alltid 6-7.
Nu ska jag äta frukost och se på Supernatural, är på den åttonde säsongen. 
Supernatural handlar om 2 bröder som heter Sam & Dean, deras pappa var demonjägare och han räknade med att hans söner skulle ta över jakten när han dog. Vilket dom gjorde, och nu står hela världen inför underjorden och Sam & Dean är dom enda som kan stoppa det. Spännande va? haha! Suttit och nördat denna serie ända sen förra året, den är så himla bra och efterssom jag har kollat på andra serier också har jag inte sett den åttonde säsongen än, men nu har jag börjat! 
 
Lets begin..
 
 
 
 
Måste bara säga det att killen som är längst till vänster heter Dean, och jag tror jag är kär i han. Haha :)
Förresten --> Följ min blogg med Bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback