Proppmätt

Åh herre min gu vad jag har ätit nu. Jag håller på att spricka, ser mig själv som en zombie i 'the walking dead' som bara sprängs i bitar och inälvorna far överallt. Åh. Jag har ju sagt att köttfärsås och spagetti är min favoritmat och jag skojar inte när jag säger att jag åt 4 portioner,mjölk och macka och massor med sallad och gurka. Sen slukade jag en drickyoghurt .. Im going to diiee. Får skylla mig själv om jag ligger död ikväll på soffan. Men är man hungrig så är man! Men endå.. Åt upp all mat för morfar och mormor, stackarna. Äsch, dom sa att dom skulle göra mer köttfärs till mig (y) thats good. Måste vila magen nu, :C ses sen!


Kommentarer
maja säger:

vill också ha!!! :D

2013-04-02 | 20:42:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback