Mina hästar

Jag bor ju på landet, mamma har haft hästar hela mitt liv, fick en kommentar om att jag ska visa alla mina hästar, såå ja det kan jag göra, men jag har inte bild på alla vi haft.
 
Vi har haft ca 12-15 hästar i hela mitt liv, här är några av dom:
 
Det här är Bamse, han var en nordsvensk, en valack, han dog för några år sedan.
Det här är My, en minishettis, vi hade henne i typ 2 år, vet inte vart hon står just nu :)
Det här är Sarpen, mamma sålde han för bara några månader sen, han var också en nordsvensk valack.
Han är verkligen en go' häst!
Det här är Eddie, han är en blandning mellan Irish cob/fullblod, han är otroligt fin och lugn! Han äger vi just nu.
Visst är han lik Bamse? :)
Det här är Pluto, han är en Irish cob, han står hos oss tillfälligt för att vi ska lära han lite grundsaker, sen får vi se om vi ska ha kvar han eller inte.
Det här är Vilja, hon äger vi också just nu. Hon är född här på gården 2006, hon är en kallblodskorsning.
Det här är Carisia, hittade ingen bra bild på henne, Carisia är ett arabiskt fullblod, det är min häst. Jättevacker! ♥
Den till vänster är Maggie May, fast vi kallar henne bara Maggie, hittade ingen bra bild på henne. Hon är iallafall ett varmblod, hon står hos oss nu :) 
 
 
Jao, och det var alla hästar vi haft som jag har bilder på. 
Har ni frågor får ni kommentera!
Kram.
 
 

Kommentarer
Elli säger:

Åh va fina!!! Förstår att du lägger mycke tid till dom :)

2013-04-07 | 12:52:08
Angeline säger:

Shit vad många ni har haft, jag har ju bara sett Bamse och My förut :p

2013-04-07 | 14:00:41
Josefine ♔ säger:

Så fina! :)

Svar: Tack så mycket! ;)
Jonna Edlund

2013-04-07 | 22:07:21
Bloggadress: http://jlandgrens.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback