Good morning dear friends.

Heeeej. Nu har jag nyss vaknat, sett ett avsnitt av Supernatural och kammat håret :)
Mamma ska dricka kaffe och äta skorpor till frukost, jag tyck' det ser så torrt ut. Menmen,
Igårkväll efter jag hade ätit 4 portioner mat, en drickyoghurt, 2 glas mjölk och en hårdbrömacka, gick jag och vilade, som jag skrev här på bloggen. Medans jag vilade i pratade jag med min syster Erika i telefon, hon och Freja hade det så mysigt i lägenheten och Freja, som inte är van vid många bilar, människor, osv. blev DYNG trött på kvällen när dom hade varit ute och gått, varit på djurmagasinet osv. haha så igår vid 6 var Freja helt kaputt. :D iallafall, efter jag hade talat färdigt med Erika så ringde mamma och sa att jag skulle komma in och vara lite social med mormor å morfar, då kände jag mig genast hungrig igen, då åt jag gårdagens middag, kyckling och sås, med spaghettin, och 1 glas mjölk, efter det var jag fortfarande småsugen så då tog jag 2 mjuka limpor med leverpastej och Proviva juice. Herregud vad jag hållde på att sprängas. Kunde inte ens böja mig ner, huvva. Jag ska aldrig äta så där mycket igen. Någonsin. Alltså jag åt mer mat än vad jag någonsin gjort förut. Fattar inte vad som slog slint i hjärnan. Hela natten har jag typ fått uppstötningar, så det där görs aldrig om igen.
Men sen så gick jag in och vilade, mamma drog på massage hos sin kompis, då tog jag jag kontakt med mina ksiner Alex & Theres, så dom kom över och fick varsitt påskägg och sen gick vi över till dom, jag var där typ till halv 9, då gick jag in hit och dega ut mig över soffan och kollade på Ipaden. Sen kom mamma, då gick vi och la oss, och sen somnade vi.. ah, resten vet ni. Men nu är det en ny dag! Nånting speciellt ni ska hitta på? :)
Jag vet inte vad jag ska göra, får se :)
Juste, jag, Alex och Theres såg rådjur igårkväll också, morfar brukar mata dom så igår kom dom å ville ha mer tulpaner. xD
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback